tisdag 12 maj 2009

Häll någonting äckligt över mig

JAPP, funderar verkligen på att skaffa en ny blogg. Inläggen i den här bloggen har bara blivit onödiga inlägg. Egoistiska inlägg. Ingen kollar ju inte ens i den här jädra bloggen. Lämnar bloggen för gott om ingen kommenterar, eller tittar.

Just det. Idag så HAHAHA. Pekade jag på en tavla. ''DEN DÄR ÄR JU HAHA, FU..''
Då såg jag Kenta (våran bildlärare) stå och glo. ''EH, JAG MENAR, JÄTTE FIN!'' Det var någon konstig tavla på en tiger, jag dör. Elin dog. Vi skrattade hela dagen. På bildlektionen gjorde jag och Elin ett collage jag ska göra klart snart. Hemma alltså. Fast collaget är mest gjort av ett gult papper och utklippta gubbar. HAHAHAHA, Elin klippte ut en gubbes bröst. Och dte hemska med den lektionen var att Kenta bad mig och Anders tvätta penslar när våran NO lektion börjat!Sedan så kröp verkligen något sorts monster in i mig. Ett ganska bra monster. För jag brukar inte vara så glad som jag var när monstret kröp in i mig. Jag satt bredvid Max, Elin och Oliver. Vi skulle lösa ut en massor av konstiga tal jag inte fick in i huvudet. DÅ, JUST DÅ, så gjorde Oliver en otroligt knäpp min, jag vek mig av skratt. Alltså, han såg verkligen ut som en anka! Sedan så trodde jag att 10 gånger 2 var 12. HAHAHA, jag skrattade åt det också, för att jag hade skrattanfall redan innan. Och efter det skrev jag fula ord på ett papper och gav till Max. Oliver: Vad är arean på en diarré klump? Jag: *DÖR* HAHAHAHAHHAAHA.
Dålig humor number one. Efter skolan så gick Amanda, Max och jag ut på skolgården och tittade runt omkring, och jag var lite wierd och satte mig på marken och skrek att jag ville ha glass.
Självklart fanns glass i kylen, FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Jag åt då världens godaste päronsplitt och hoppas att jag spyr i natt. För jag vill vara sjuk, jag känner verkligen för det. Jag brukar ALDRIG bli sjuk. Sist jag var sjuk var det kanske att jag hade LITE huvudvärk. Kan ingen smyga in till mitt rum i natt och hälla någonting äckligt över mig så att jag spyr?
Skulle bli väldigt tacksam!
/ FILIPPA AKA DÅLIGA HUMOR FLICKAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv