måndag 11 maj 2009

GULLIGT VÄRRE!

Förresten, nu har pappa klappat hanen på bröstet. ÅÅÅÅÅH VAD SÖTA DEM ÄR!
Hanen har inte bitit pappa en enda gång, och inte mig heller, imorgon ska jag pröva att klappa honom på bröstet, åh så sött. Sophie ska typ också pröva. Men honan är fortfarande rädd. Jag har läst att det är svårare att få honor tama, men jag tror det är så att vi valde ju att pröva med hanen först, eftersom han satte sig på fingret. (Ofrivilligt, but yes, he did.) Jag dör nästan. TÄNK I HÖST DÅ! Då kanske dom små söta fjäderfäna ska få ungar. Så vackert. Ser framför mig det. Men imorgon när jag försöker, kommer han säkert att bita mig, men jag ska försöka, mhm. Justja, har också tänkt på namnval. Men namnvalen skriver jag inte, det får ni faktiskt läsa om lite senare. (Om det nu är någon som läser.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv